32. ročník Běžce Chodska je minulostí

21.11.2015 11:07

Ahoj všem.

právě nadešel čas napsat pár řádek k vyhlášení, které už je za námi. Sešli jsme se v Draženově a musím říct, že to byly téměř ideální prostory, aspoň z naší strany. Plátno na nás čekalo přichystané, takže jsme neměli hlavu s tím, kde vám promítat fotky, v sále bylo teplo (pokud se zavíraly dveře a nevětralo se :-)), všude bylo čisto a "voňavo", bylo kam rozvěsit ty mraky sponzorských plachet (haha) a prostě tak nějak to na nás působilo velikostně akorát, vy jste se netísnili a my jsme neměli pocit, že jsme tam sami. 

I když musím říct, že když hodinky ukazovaly 17.55 a v sále bylo zatím jen pár nadšenců ze Stříbra, trošku ve mě hrklo. V hlavě mi běželo, jestli jsem nenapsala špatný datum, jestli se vůbec někdo dostaví a tak :D Naštěstí v 18 hodin se sál začal plnit a vás se tam nastřádalo dle tátova odhadu cca 80. Což je neuvěřitelné. Na to jak malý jsme seriál nás to všechno strašně potěšilo, protože právě pro vás celé to vyhlášení děláme a bez vás by to nemělo smysl. Asi už všichni víte, že prostě i když se snažíme, tak přesně většinou nezačneme. Tak trošku i schvalně. Chceme abyste si v klídku vybrali své místo na sezení, pozdravili se s kamarády, objednali si pití a byli trošku napnutí. :-) My tak zároveň získáváme čas na to načančat ceny a dárky pro vyhlášené, doladit poslední detaily, na které před tím nebyl čas a nebo myšlenka a v neposlední řadě se s vámi po různu pozdravit taky. Taky přiznávám, že jsem si stihla dát panáka Becherovky, aby mi to řečnění trošku šlo, protože i když jsem normálně ukecaná, s mikrofonem v ruce to nějak pokulhává. No, asi to dobře zná každý, kdo to někdy zkusil a není to vyloženě showman. Nejspíš to ale pochopíte všichni. Mluvit před takovým množstvím lidí z patra chce asi stejnou dávku odvahy, jako postavit se před státnicovou komisi a prezentovat svojí např. bakalářskou práci. Nervózní jsem byla skoro stejně :D

Vyhlášení proběhlo poměrně rychle a hladce, o to delší byl pak prostor pro volnou zábavu :D Já jsem byla jsem ráda, že se nám podařilo vytvořit fotoknížky pro vás, kteří jste se umístili a že stihly všechny dojít. ( i když bylo potřeba nahánět pošťačku po Domažlicku a trošku urychlit dodání). Taky jsem velice ocenila podporu pánů Veselého a Hinterholzingera a jejich Eurotepla, kteří seriál podpořili. Dále velké díky patří poběžovickému květinářství Ellflorist a s tím Elišce Váňové, která připravila krásné květiny pro dámy (mimochodem, maj tam fakt nádherny kytky, někdy se tam zastavte). Pekařství PIHa Hostouň vám zas upeklo mazance, na kterých jste si mohli následující den doma pošmáknout, dále pak Vendy a jejich dobrůktám z Horšovského Týna, na kterých jste si pochunávali v průběhu večera. V neposlední řadě obci Draženov a Postřekov za poskytnutí prostor a podporu a taky České Unii Sportu, od které máme sice podporu teprve přislíbenou a tak nám nezbývá než doufat, že se nám jí podaří získat. :-) Ach ta byrokracie. 

No a samozřejmě díky a gratulace vám všem, jsem ráda, že seriál běháte a že nám tolerujete drobné přehmaty, zpoždění... kterých se ač neradi občas dopustíme a budu ráda, když se v dalším roce sejdeme v ještě hojnějším počtu. 

Kačka

Tady vám přikládám pár dkomuentů, které byli pro vyhlášení vytvořené:

 

Historický přehled vítězů

Celkové pořadí seriálu pro rok 2015

Sponzoři seriálu